Eat Pray Love



Har ni sett filmen Eat Pray Love?  Jag älskar Julia Roberts och har mycket just därför velat se den. I förrgår tog jag tag i det och gillade den så mycket att jag tittade på den igår kväll igen. Den är inte så fartfylld men fin, ganska djup  och "får en att tänka mycket"  tyckte min mamma.  Jag såg mycket av mig själv i Julias karaktär och känner igen den där sökaren; att vilja resa för att hitta ett ställe i världen som får mig att vilja stanna, behoven av att kunna njuta av saker (och annars behöva förändring) och att kunna följa mig själv.

Jag rekommenderar den starkt till er som gillar filmer om att växa som människa och lära känna sig själv. Den är underbar. På Söndag ser jag den en tredje gång.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Gör det om du får möjligheten..helt fantastisk!



Haha men det är klart vi kan göra det..haha söto!

2011-03-11 @ 09:21:32
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Essi

Känns som att jag boooorde se den..

2011-03-12 @ 09:25:38
Postat av: IDA

Det tycker jag absolut Essi!

2011-03-12 @ 18:06:11
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0