Quote of the Day





Kommentarer
Postat av: petra

SV: Ja lite läskigt att tänka så faktiskt!



Den är tagen på Gran Canaria i höstas. :)

En liten påminnelse såhär mitt i vinter rusket att det blir sommar igen så småningom kanske.. ;)

2011-01-13 @ 18:47:56
URL: http://petrasa.blogg.se/
Postat av: Marie S

Hej!

Jag undrar vad du använder för foundation, shading, rouge, osv..? Kan du inte göra en steg för steg-guide för basen? Tack för en väääldigt fin och inspirerande blogg :)

2011-01-13 @ 22:41:09
Postat av: Emmy

sv: Hej och kul att du hittade in till mig!

Jag är inte bosatt i Berlin utan är pa besök hos min syster som bor här sedan 12 ar tillbaka.

Det är en fantastisk stad pa alla sätt och det selar egentligen ingen roll vilken arstid man besöker den för det finns alltid nagot att se eller aterse. Kommer att vara här till mitten av nästa vecka sa fram till dess sa fortsätter mina blogg inlägg handla om Berlin. Hoppas du har en fin dag.

2011-01-14 @ 10:29:26
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: IDA

Marie: Tack själv (!) för din kommentar :D

Just nu använder jag både foundation, concealer och puder från MAC och jag skulle absolut kunna göra ett inlägg om de produkter jag använder och hur men det blir nog isåfall mer hur jag gör just på mig själv tillsammans med lite rekommendationer och tips. Låter det bra? Ska göra mitt bästa och lägger upp det så fort jag känner att jag fått ihop något bra. :)

2011-01-18 @ 18:32:18
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0