Tess frågade:

Vad tycker du om att Bill har piercat septum?

Jag tycker egentligen att den här typen av piercing sällan är smickrande för ansiktet och att väldigt få passar i det (med Josh som ett av undantagen) och i Bills fall kan jag även tycka att den är lite onödig eftersom han har ett så fint ansikte som det är men jag kan inte neka till att det på något sätt la till lite manlighet till hans utseende eller att han passar bättre i piercingen än vad jag förväntade då jag hörde ryktena.

Vad tycker ni TH-fans?


Kommentarer
Postat av: Lina

Han passar i det!

2010-07-27 @ 00:10:55
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart finns det bild på det?

2010-07-27 @ 01:36:14
Postat av: Johanna

Ida..sa Lina till dig att jag och Lizette anländer till Sthlm den 24 och stannar till den 26 augusti? Hoppas ni kommer då!! <3

2010-07-27 @ 06:14:40
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

I personally do not like them on anyone. It looks unnatural.



HOWEVER.



Bill's septum piercing is really hard to see so I don't mind it.

2010-07-27 @ 07:42:02
URL: http://liz0007.blogspot.com
Postat av: Essi

Som du säger är det väldigt få människor som passar i septum, men jag har sett en del som faktiskt bär upp det väldigt bra. Bill tillhör i mina ögon inte den skaran av människor som passar klockrent i det. (Särskilt inte tillsammans med ringarna i öronen). Jag har ingenting emot att han har något av det, men jag har definitivt sett människor som passar mycket bättre i septum.

Tycker inte att det är en så stor deal egentligen, och menar... han är ju alltid trevlig att se på. :)

2010-07-27 @ 11:44:02
Postat av: Veronica

Jag brukar inte ha emot septum, men jag tycker att det är lite för mycket på honom faktiskt. Det blir liksom.. sååå många ringar om man tänker på alla han har i öronen och den i ögonbrynet (eller har han ens kvar den?). Det blir lite.. kaka på kaka xD Det ser säkert mycket bättre ut irl än vad det gjort på de bilderna jag sett.

2010-07-28 @ 03:48:53
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Liviana

Han är en sån människa som har ett sådant vackert ansikte och som inte behöver smycka till det för att göra det vackrare. Septumet är för mycket, inte lika odiskret som det i ögonbrynet och jag tycker han passar bättre i en diskret piercing i ansiktet. Tycker att septumet liksom tar över hans skönhet, alltså att man bara kollar på hans näspiercing istället för hans ansikte. Piercingen distraherar en liksom från det andra, haha.

2010-07-28 @ 18:30:25
Postat av: Liviana

Menade då diskret istället för odiskret såklart! Hehe.

2010-07-28 @ 18:31:23
Postat av: Lenka

Some people all around me don't like it but i'm to his septum neutral...he surprise me so many a time! :D He likes it?! So i respect him...it's his face and his life...:)

2010-07-28 @ 20:43:50
URL: http://myownimaginaryworld.blog.cz
Postat av: emmelie

Jag ogillar att han har gjort den, tycker inte att det behövs något mer i hans vackra ansikte och framför allt perfekta näsa. Men det är hans val och det ska helt klart respekteres! :) Jag skulle inte säga att det är fult, men jag tycker inte om "tjurringen" ändå. Men Bill är Bill och vi älskar honom vad han än får för sig att göra ;) - right?

2010-07-28 @ 21:02:12
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/
Postat av: Lina*

tycker hans ansikte är vackrare utan , men han är absolut inte ful med septum

2010-07-29 @ 21:54:05
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Ellen

Han blev ju inte ful i den, men jag skulle helst vilja att han tog bort den.

Jag tycker det räcker med piercingen i ögonbrynet. Den känns mer som Bill! =)

2010-07-30 @ 11:48:49
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Postat av: malin

Jag är lite trött på alla som säger att det förstör hans vackra ansikte. Det har varit samma grej med allt han har gjort. Dreadsen avskydde alla först, sen dregglade de över hans hår. Alla förändringar han gör, kommer bli ett ramaskri.



Jag älskar att han gjorde det!

Som sagt, det la till lite mer manlighet hos honom och fick honom även att bli lite mer Bill. Han är ingen som bara följer med strömmen. Han gör precis det han vill och det är det som är det vackra med honom. Utseende betyder inte allt, även om hans är förbannat bra. Nej, ju fler konstiga och nya saker den mannen gör, desto mer älskar jag honom!



2010-08-02 @ 01:12:02
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: IDA

Anonym tokio-hotel-de.blog.cz är en bra källa - där hittar du bilder på piercingen.



Essi: Nej det är det självklart inte - han gör ju sina val som vem som helst. Håller med dig!



Liviana: Precis och det är därför jag inte brukar gilla den här typen av piercing - just för att den tar mycket uppmärksamhet från resten av ansiktet. Tycker det är lite synd att slösa bort om man är så himla fin annars men givetvis så är det ens eget val och trivs man bättre så så är det väl inget att fundera på och för många kanske något sånt här blir "pricken över i:et" i ens utseende men det tycker jag inte riktigt att det blev här. Tycker dock absolut inte att han blev fulare på något sätt - helt enkelt bara att det inte blev någon speciell förbättring.

2010-08-03 @ 15:40:44
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0