Sen natt, sen morgon

*Gäsp*.. Jag kom inte hem förrän vid fem-tiden imorse, så en rejäl sovmorgon behövdes. Nu har jag i alla fall vaknat och gjorde det med en mage som kurrade värre än någonsin. Är fortfarande lite trött och mina ögon är helt uppsvulla. Pollen eller bara trötthet? Hoppas på det andra.. Orkar inte med den här pollenallergin...
 
Lina kom över igår kväll och kollade på Dreamgirls en stund innan vi drog iväg för att festa. Jag älskar Beyonce, hon är så duktig och så otroligt vacker, men att de sjöng var tredje mening i filmen blev lite irriterande, tycker jag.... Jag brukar inte ha något emot musikalfilmer - jag älskar t.ex. Moulin Rouge. Men när jag tänker efter nu så kanske det är den enda också... Vilka fler finns det? Är det någon som kan ge förslag på några bra musikalfilmer?




På tal om ingenting så måste jag bara säga att fan vad jag vill till Dead by April's realeasegig i Gbg och Sthlm! På Sticky Fingers den 16:e Maj och Debaser den 14:e. Anyone who's going? Bilder: Pontus, pontus, mmm.. Hur het är han inte?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Om du vill se en riktigt bra musikalfilm ska du se Sweeney Todd! :D jag älskar den filmen, och Johnny Depp sjunger överförväntan jätte bra. :)

2009-05-03 @ 16:16:02
URL: http://sofiablohm.blogg.se/
Postat av: Emma

Mama Mia-the movie är ju bra:)

2009-05-03 @ 16:26:52
Postat av: Sarah

Grease och Take the lead är mina favoriter

2009-05-03 @ 16:55:42
Postat av: IDA

Emma & Sarah - Hur kunde jag glömma Mamma Mia och Grease?! :'D Hahaha! Bra att ni är alerta! ;D

2009-05-03 @ 18:24:45
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: veronica

Håller med Sofia om att Sweeney Todd är sjukt bra! Plus att Johnny Depp är hur snygg som helst ;) hahah



Och jag vill också till DbA's releasegig! Fan att man ska vara pank när något händer :/ Såg dom i fredags btw, sjuuukt awesome!:D<3

2009-05-03 @ 21:52:36
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Rebecka

RENT är tidernas bästa musikal. Men så sorglig! Men se den. Jag tycker iallafall att den är jättebra :)

2009-05-03 @ 22:30:49
Postat av: Anonym

cry baby - skitbra, med en ung johnny depp som sjunger en hel del.

Rent, Hair och så många fler :)

2009-05-04 @ 21:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0