Shopping är tröttsamt för kroppen....

Hola! Nu är jag hemma igen och är helt slut i hela kroppen efter en dag på stan. Både armar och fötter värker och jag mår nästan lite illa. Men illamåendet beror antagligen på att vi varken hann äta eller fika i allt klädprovande och skoletande, så efter en pizza så mår jag nog bättre! Ska strax ringa och beställa en Bussola. Mmm!

Jag har i alla fall stillat mitt shoppingsug en aning idag. Efter att ha testat halva Gina Tricot (där man som vanligt fick ett "trevligt" bemötande) och MQ så blev det till slut ett par solbrillor, jeansleggings, en top och ett par snygga klackar som fick följa med mig hem.

Jag har på mig den nya toppen på bilderna nedanför. Kommer från Gina. Den är stor/lös och kommer vara perfekt att ha över bikinin på båten i sommar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt dina skor? Hur snygga som helst!

2009-05-17 @ 00:45:26
Postat av: IDA

Tack så mycket! :D De kommer från Bianco!

2009-05-18 @ 16:04:31
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0