Kvällen på Lotus

Halloj! Kvällen på Lotus var askul! Redbull/vodka var kvällens drink och bartendern i rock-rummet var vår Miyavi för kvällen. Haha! Han var dock inte så tatuerad och piercingarna saknades.. men det gör ju tydligen Miyavis också nu för tiden hörde jag. (Jag lyssnar inte på Miyavi & vet inte särskilt mycket om honom, förutom just hur han ser ut.) Det var förresten maskeradkväll - vilket vi missat - så tjejerna skuttade omkring i korsetter, strumpeband och minitrosor. 75% av alla som var där var killar och jag hörde flera åma sig över att det var så få tjejer som såg slampiga ut. Haha, what the..?

Det blev inte mycket bilder igår men Lina tog en bild på mig när jag fixade håret, så här nedanför ser ni i alla fall hur jag såg ut. Dåligt ljus och suddig bild.. men bättre än ingenting, right?


Klänning - Vero Moda
Bälte med silver studs - Cubus
Strumpbyxor (dubbla) - H&M
Svarta lackpumps - minns inte
+ 2 silverarmband och silver-ringar till öronen.



    
Lina, jag & M i bilen på väg hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hörde att temat för kvällen på lotus var kinky, känner en vakt som jobbar där :P

2008-10-19 @ 22:07:19
Postat av: Ida

Tema heter det ja! Jag tyckte väl det lät fel med "maskerad", haha! :D

2008-10-20 @ 00:10:09
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Zara/Nä

om man dricker redbull och vodka tsm så kan man få en hjärtattack. du ville veta ô_O



vad klädde ni ut er till `?

2008-10-20 @ 20:53:20
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj, det visste jag inte. Men det kan man tydligen få av det mesta idag, men tack för varningen ändå! :) Vi visste inte om att det var temakväll så vi kom dit i vanliga kläder haha :D

2008-10-20 @ 21:53:33
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0