Viva Glam Gaga II





Jag är så glad att Gaga gjorde en 2:a omgång för Viva Glam eftersom hennes första färgval inte var något för mig.  Förra veckan fick jag hem hennes 2:a Lipglass som är en slightly rosatonad beige färg  med ljusa glitterpartiklar och den är nästan snäppet för brun till min ljusa hy men I don't really mind - använder personligen mycket hellre en bruntonad än ljust rosatonad. Skulle säga att det här vore en fin nude på anyone NC25 or darker. (Jag är en NC15 just nu så minst två nyanser mörkare än mig med andra ord.) Tips!

Hittas i MAC-diskarna fr.o.m. 15 Mars och stannar i 12 månader.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja det får du göra. Tycker det blev bättre än jag trodde det skulle bli. Haha. =)



Fick förresten hem nagellacken igår. Jättefina var dom (har dock inte hunnit prova)!

Tack igen! =)

2011-02-23 @ 22:54:55
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0