11 November 2010

Still awake  och äntligen klar med alla förberedelser inför morgondagen. Johanna kommer hit och stannar till på Måndag vilket jag sett fram emot väldigt mycket de senaste två veckorna. Vi har i stort sett hela dagarna planerade för att ta vara på tiden så mycket som möjligt. Haha.. It'll be lots of fun! Jag & Lina möter upp henne på stationen i Västerås imorgon och börjar med en eftermiddag bland butikerna på stan. Ska agera "personal shopper" inför lördagen då jag ska sminka bl.a. henne.

Vi sågs senast i Stockholm när vi var där för att se TH's konsert tillsammans i början av Mars  men trots att vi satte oss på en liten pub efteråt så var jag inte riktigt närvarande  så det känns som att vi inte träffats "på riktigt" sedan gången innan; i juni 2009. Inte konstigt att vi saknat varandra. Längtar tills vi ses på stationen imorgon. . . . 14:07 blir det kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0