Make-up series : Vad vill Du se?

Idag skulle jag egentligen varit uppe i Sandviken för att fira en av sötnosarna som jag är moster till men p.g.a. snöovädret så kommer vi ingenstans. Vågar inte köra 30 mil (15 mil fram och tillbaka) så just nu sitter jag hemma med en rent ut sagt förjävlig mensvärk och väntar ivrigt på att Ipren:en ska börja värka. Uh..

Jag känner mig väldigt inspirerad på smink-fronten idag. Har blivit otroligt sugen på att försöka mig på temasminkningar efter att ha sett alla dessa Disney-series-sminkningar på YouTube där man alltså valt ett ämne (i det här fallet Disneykaraktärer), valt ut några stycken och sedan hämtat inspiration från deras kläder för att göra en sminkvariant. Jättekul idé som många beautybloggers har hängt på.

Jag skulle vilja prova några teman jag med men det är här som min fantasi skulle behöva en liten push. Jag har ett tema än så länge, ett tema som jag dessutom inte tror har gjorts förut vilket är roligast. Om ni har förslag på teman, d.v.s. teman som tillåter mig att göra flera olika sminkningar inspirerade av t.ex. olika karaktärer ur en film, från en filmskapare (alltså olika filmer men från samma skapare), en speciell artists olika sminkningar eller något annat så lämna gärna en kommentar.

Varje förslag uppskattas och det är även en chans för dig att berätta vad DU skulle vilja se. Tack på förhand!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0