Small things that makes you smile: Finding your old favourite songs on your iPod


Hittade min iPod efter att inte ha använt den på säkert ett år och along with it kom en massa gamla favoriter då de flesta låtarna är inlagda under åren 2007 och 2008. En av dem var "Come Around" med Sister Hazel. Minns att jag gillade texten mycket och jag tycker fortfarande att den är fin. Har ni hört den? Klicka här if you haven't.

I - Well I wanna be clear
Well I needed you here
And I'm waiting you out
But you - you don't have a clue
And I'd drive right through
to find you anywhere

Sky fell down and pulled us in
Stole away my oxygen
and left me standing breathless there with you
The ocean wrapped around the sun
The smell of June - the taste of your tounge
was all I'd ever need
But you - you keep on waiting
for the sun to come around
And you - you keep on waiting
for something better - better off to come around

You - well you wanted more time
so I gave you more time
Oh but I am the sun that waits to come around


Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm, sitter och funderar på nyår?

Blir det Tyskland för er i år igen eller?

Kanske lite tidigt, men man måste ju få planera lite och hålla sig sysselsatt :)

2010-08-18 @ 15:33:00
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0