MAKE UP DAY

God morgon!

Det blev en väldigt tidig kväll för mig igår - somnade faktiskt redan efter middagen och därav inget senare bloggande men var istället klarvaken 07:20 imorse. Inte speciellt vanligt, nej, men både härligt och bra eftersom jag har mycket att göra innan "mini-photoshoot:en" jag ska ha ikväll. Ska bli kul!

Jag ska bl.a. även fortsätta jobba med planeringen inför halloween. Det är nu 5 personer (plus mig själv) som jag ska sminka i fulla halloweensminkningar innan maskerad-/inflyttnings-/halloweenfesten (allt i ett) om två veckor och det kräver nog mer arbere runt det hela än ni skulle gissa. En av dem har dessutom inte bestämt vad hon ska vara så jag försöker komma på något "coolt" vilket ger lite extra press.. men som tur är så har jag laptopen fylld med bilder att inspireras av så jag kommer nog på något!

Med strålande morgonhumör (faktiskt! haha) ska jag sätta igång med dagens bestyr. Hoppas ni har en bra morgon ni också! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0