Picture Star XXL

I början av månaden beställde jag hem ännu en (onödig) tidning men p.g.a. det dåliga vädret så blev den lite vattenskadad i de övre kanterna. Inget som egentligen förstörde affischerna men eftersom jag förmodligen ska rama in dem så vill jag ha så raka och felfria som möjligt.

Jag har nu fått hem en ny och tänkte bara höra om det är någon av er som är intresserad av att köpa tidningen. Priset är 69 kronor och jag skulle gärna ge er rabatt men eftersom jag ändå måste betala fullpris på fakturan så är det fullpris som gäller här också.

Är du intresserad så kan du antingen lämna en kommentar eller maila iiea.blogg@hotm..



Klicka på bilden för att få en närmare titt inuti tidningen!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag skulle lätt vilja ha tidningen! :'D Men vilket betalsätt är det isåfall? :b

2009-11-20 @ 19:48:02
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Veronica

SV: Åh, okej! Jag håller tummarna för dig att du hittar det ;D



Och det blir nog bäst att skicka med brev, jag har helt tomt på mitt konto, haha xD Och det låter kanon plastpåse! :D Jag kan maila dig mina uppgifter redan nu :)

2009-11-21 @ 01:11:36
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0