The sunshine is back!

..och PRECIS när jag skrivit det så gick solen i moln för första gången sedan jag vaknade! Hahaha, är det typsikt eller? Äh, den kommer antagligen fram snart igen....... Yep, it's back.

Har ni också solsken och värme idag? Här blåser det lite kallt men det är ändå 22 grader i skuggan. Och vad innebär det? Yes - en överdrivet glad och energifylld Ida! Även fast jag var ute på krogen inatt och inte vaknade förrän vid 3-tiden idag så har jag nu ändå energi för 10 familjer och dansar runt här i mitt rum till den lite äldre låten med Darin & Kat Deluna på högsta volym. Kom dessutom på mig själv att be mamma köpa hem glass, maränger och kolasås innan jag ens gått upp ur sängen. Haha, är jag riktigt frisk idag?


Current mood:

Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

Vi har haft sol i helgen men det blåser som fan så man vill inte vara ute :c

2009-05-10 @ 18:11:03
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0