Musiktips, tack!

Min iPod behöver fräschas upp och jag råkar veta att flera av er har mycket bra musiksmak efter att ha fått många bra tips vid ett tidigare tillfälle, så därför undrar jag om ni även denna gång skulle kunna vara snälla och hjälpa mig genom att skriva ner en eller flera (så många du vill!) låtar som du gillar, här i kommentarsfältet..?

Jag lyssnar på nästan allt och det spelar absolut ingen roll om låtarna är gamla, nya, "snabba", lugna eller någonstans däremellan. Alla tips uppskattas!


Kommentarer
Postat av: Sarah

A Change Of Pace, Sing Me Insomnia, Van Atta High,

Codda och The Downtown Fiction är band som jag har börjat lyssna på detta året, genom myspace.

Jag gillar verkligen deras på musik, iallfall

The Downtown Fiction.. väldigt trevliga killar är det!

2009-05-08 @ 14:52:13
Postat av: Zara/Nä

Millencolin 8)

Dropkick Murphys, Early To Bed, A vain Attempt, Herbrightskies, Hawthorne Heights :D

2009-05-08 @ 15:27:21
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: isabelle

muse och coldplay är två av mina favoritband :) riktigt bra låtar har dom!

2009-05-08 @ 16:00:36
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Säbz

Rise Against, Mustasch, Kate Voegele.

Bäst just nu =)

2009-05-08 @ 17:14:56
Postat av: Emma

Don't stop me now med Queen är ju en favorit. Blir alltid så väldigt glad när jag hör den, så om du inte redan har lyssnat sönder den så rekommenderar jag den! :)

2009-05-08 @ 22:23:38
URL: http://someee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0