12.05.2009 Morgonmys





God morgon!
Klockan 8 var jag uppe och åt frukost tillsammans med mami. Känns riktigt bra att vara uppe tidigt för en gångs skull, det händer ju inte allt för ofta, menar jag.

Sitter just nu och listar parfymer som måste testas. Blev bl.a. väldigt nyfiken när jag såg att Kate Moss, som varit en stilikon för mig i åratal, släppt en parfym vid namn Velvet Hour. Om hennes parfym luktar lika gott som hennes sinne för stil är bra, så kommer jag att älska den. Det återstår att se!

Jag har inga direkta planer för eftermiddagen så jag funderar på att gå över till grannen och låna en film eller två... Först måste jag bara gå ner och plocka ihop alla kläder och smycken på soffan - jag har nämligen agerat stylist åt mami nu på förmiddagen. Hon blev så fin så!

Kommentarer
Postat av: Malin

satans va sugen jag blev på frukost nu

2009-05-12 @ 16:39:38
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: JohannaSB

Åå det är äggkopparna lina köppte här:*

2009-05-13 @ 07:27:14
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0