Hola!

Först vill jag säga tack så mycket för alla grattishälsningar! ♥

Är ni ute och njuter i solen? I am! Eller, ja, tills nu i alla fall. Jag ska börja fixa mig lite inför kvällen, starting with a shower. Min moster, hennes karl och söta Lukas kom hit för en stund sedan med både present och kött att lägga på grillen. Så de stannar och äter middag med oss - härligt! Älskar när min moster är här. Hon är bara så underbar. Lagom till middagen kommer Lina hem från Hässleholm också. Hehe, jag har världens nördigaste present till henne, but I know she'll like it.

Runt 8 kommer tjejerna över. Vi ska förfesta ute på altanen så jag hoppas att vädret håller i sig, men det skulle det tydligen göra. Vin, cider och några snacks-skålar kommer stå på bordet. Och dumlemuffinsen såklart! Håller på att få musik skickad till mig at the moment.. Jag måste ju ha lite bra musik tills ikväll. Senare, när vi känner oss redo för dansgolvet, ska vi åka in till Västerås och fortsätta fira där inne på någon av krogarna. Är taggad till tusen!!

Min kamera fungerar ju som sagt inte, men jag tar kort med mobilen under kvällen. Sen har antagligen de andra kameror med sig så jag får säkert låna bilder av dem att visa imorgon. Synd att jag inte vet hur man mobilbloggar (någon som gör det och vill förklara?), det hade ju också varit en idé.

Nej, nu ska jag försöka bli färdig här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0