21 Maj

Wow, vilken sovmorgon!

04:35 var klockan när jag tittande på klockan sista gången, det blev med andra ord en välbehövlig sovmorgon idag. Dock en lite längre än förväntat, men nu är jag pigg igen och redo för dagen! Well, what's left of it anyway.

Jag drog ju som sagt iväg för att festa igår kväll. Mötte upp Lina och Max på gatan brevid, där de stod och väntade på polisen (som aldrig kom). Men nej, de hade inte gjort någonting... Det låg ett litet rådjur på baksidan av ett hus och såg ut att vara på väg att föda (eller avlida. I couldn't really tell the difference..) och jag tyckte så synd om den, ångrade lite att jag gick fram och tittade. (Lättare om jag aldrig sett den, menar jag.)

Efter ett tag så kom vi hem till Jessy, där vi försökte övertala henne och Nicole att strunta i krogen utan att lyckas. Det blev till slut ett litet gäng som stannade kvar och snackade, skrattade, lyssnade på musik och drack vin & groggar. Jag och Lina gjorde även lite "promotion" för Max hemsida - med min mobilkamera i och för sig, så kvalitén är inte den bästa, men vi får se hur det blir när det kommer upp.
Kvällens roligaste (och kanske sorgligaste) måste ju varit;
- Max, kolla, ett rådjur!
- Det är ju en schäfer?

Hahahahaha! Max ser prima utan glasögon.


Jag har lite ångest för att ha sovit bort hela dagen när det är så otroligt fint väder ute, så nu ska jag ut och njuta av den sista solen innan den går ner. Vi hörs lite senare istället!


Hade inte kameran med mig igår, men här är några mobilbilder.
Linnet är äldre än gatan, bältet kommer från Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte känna så :) tidigare idag har det inte vart så fint väder i sura.

2009-05-21 @ 20:05:19
Postat av: Malin

Ha ha, ja det e mitt egna hår. hade tråkigt så då fick det bli lugg. lätt hänt!



Fy, jag har åxå varit med om sånt. Jag o mamma upptäckte ett påkört rådjur i diket och fick lov att vänta på en jägare som skulle skjuta det. Det tog en jäkla tid och jag fick lov att försöka hålla kvar det nere i siket när det försökte hasa sig uppp på vägen i panik. Ryggen var antagligen bryten men den försökte ändå. Sen kom han, sköt och allt var lugnt. Förutom jag då, haha!



En fråga, du skrev förut om att du börjat använda några olika medel mot black spots. Funkar dom för dig? Jag använder själv scruben och rengörings"vattnet men tycker inte det hjälper det minsta. Börjar tröttna nu!

2009-05-21 @ 21:57:41
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0