Hey sunshines!

Nu är jag hemma och ska bara hämta lite grejer innan jag sticker iväg igen. Full rulle här! Våfflorna med grädde, sylt och vaniljglass var supergott! Mitt humör sjönk dock lite under lunchen.. Jag fick sån extrem jävla mensvärk och trodde allvarligt att jag skulle börja gråta där ett tag. (Haha, ja, så illa var det.) Men som tur var så fanns det ett Apotek alldeles intill och Jessy var en ängel och köpte Ipren till mig - och efter en stund var smärtan över. Solskenshumöret var back on track så vi tog en sväng på stan..








Next up: Grillkväll! Man kan ju inte inte grilla när det är sånt här väder? Eller det kanske bara är vi? Haha, jag ska i alla fall packa ner oxfilén, vinet och självklart kameran nu och knalla iväg hem till Jessy. Hoppas att ni alla har lika underbart väder som vi har här!


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Leo

Åh goddamnit, härligt väder!

2009-03-25 @ 19:33:02
URL: http://lilleos.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha åååååååh sommar kom nu då!!!!!!!! 8D

2009-03-25 @ 23:16:13
Postat av: Johanna SB

Ida du är såå fin<3

2009-03-26 @ 08:27:32
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0