21.03.2009 - Lördag

Jag älskar att vakna med morgonhumöret på topp! Så är det idag, jag känner mig helt sprallig av någon anledning. Vaknade för en liten stund sedan och ska strax gå in och göra min snygga morgondans för Lina så hon vaknar. Haha ;)

Kvällen igår blev lugn. Träffade Max & co, åkte in en sväng till Västerås för att äta och avslutade hos "Mankan" innan vi åkte hem vid 2-tiden för att få lite skönhetssömn. Pratade även med Tillan en stund - kändes som evigheter sedan vi pratade i telefon! Vi planerade lite för April som jag ser fram emot.. Jag saknar dig, Tullsi. Men snart ses vi igen!


Min mage kurrar.... Vi hörs efter frukosten igen. God morgon förresten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0