Fnitterfia

Hahahahah, jag kan inte sluta le... Jag har ingen anledning överhuvudtaget utan sitter bara här med laptopen i min säng och fnissar för mig själv. Helt tyst är det också, har inte ens någon musik på. Hahaha. Mamma undrar nog vad jag håller på med här inne.... Jag vet inte vad det är med mig, känner mig helt rastlös och sprallig. Kanske har min nya bakgrundsbild något med saken att göra, den har i alla fall fått mig att le utöver det vanliga de senaste dagarna.. haha..

Hur som helst så hoppas jag att Lina står ut med mitt spralliga humör, jag väntar nämligen på att hon ska komma hit. Vi funderar på att gå över till Max och grabbarna men innan det så blir det nog en film och popcorn här hemma. Beror dock på hur sent hon kommer. Jag ska i alla fall gå ut och "ta lite luft" nu så får vi se om jag lyckas lugna ner mina nerver en aning. Haha. Vi hörs imorgon igen. Då måste jag förresten ta reda på hur man mobilbloggar - tycker det vore roligt att kunna uppdatera oftare på det sättet. Hugs ♥


Hittade nyss lite bilder från förfesten i lördags på Johannas blogg;


Jag och Lina ♥  (Fläck från kameran i min panna?)


Don't even ask, hahaha


Haha! Om Daniel inte var vinglig innan så blev han definitivt det i mina 12 centimeters klackar




Hahahahah! "Man kan ju inte alltid se bra ut", säg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0