Här händer det grejer!


Fan vad bra jag är, jeansen blev jättebra! Jag sydde in 4 par och resten av byxorna (av de som jag inte använt på länge eftersom de varit för stora, för små eller bara allmänt tråkiga) har jag andra planer för. Men det får jag ta en annan dag, ikväll är jag upptagen med annat. Men hörrni... Fyra par "nya" jeans för summan av 0 kr, det är ju hur bra som helst! Absolut. (Och fler blir det ju snart!)



Bye, bye, gamla klänning...


..and hello new skirt!


Jag blir inte kallad Hemmabyggar'n utan anledning. Jag ser mig själv som en "återvinnande designer", haha.


Kommentarer
Postat av: Lina

Släng inte överdelen från klänningen!! :>

2009-06-10 @ 18:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0