25 Februari

Hehe, nej, jag har inte sovit bort hela dagen! Jag och familjen har rensat igenom gamla smycken, skrattat åt fula kläder och slängt massor med saker. Lika bra att börja rensa ur även om det är ett tag kvar tills vi flyttar. Jag hittade bl.a. ett linne som jag själv gjorde i årskurs.. 5 kanske? Designen är verkligen så typiskt 90 tal och B*Witched så ni anar inte, men jag måste självklart spara det som ett minne. Hittade även ett halsband som min pappa gjort, fick några plagg och massvis med idéer om hur jag ska sy om dem. En långklänning i tunnt, vitt tyg ska bli ett höftkort linne i lite lösare modell, en lång kjol ska bli klänning m.m. Jag gillar saker som man är ganska ensam om, tycker att det är roligare än att bära massproducerade accessoarer/ kläder. Håller ni med mig?



Ska ta och sortera färdigt kläderna nu innan middagen. Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha, ja hemmagjorda kläder har man haft ett par stycken. Oj oj, vilka projekt man har haft. Men jag har faktiskt lyckats få till några riktigt bra toppar. Kanske inte skulle funka nu men på högstadiet var jag garanterat ensam om dom. Ha ha!



Skulle vara kul att lära sig sy så man kunde göra riktiga designer. Jag har bara haft mammas gamla sega symaskin som inte alltid är så samarbetsvillig.



2009-02-25 @ 17:26:10
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Lina

Klart det är roligare att vara unik!

2009-02-25 @ 21:57:51
URL: http://myspace.com/linaandersson_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0