SATURDAY

(Det här har då inte varit en bra bloggvecka måste jag säga. I promise I'll do better next week. Och nej, det är inte bara snack.)

Jag fick panik när jag insåg att jag vaknade 4½ timme efter tiden jag ställt alarmet på. Jag ska nämligen ha en liten förfest här ikväll och måste fixa några saker innan jag kan slappna av och göra iordning mig. En av sakerna stängde klockan 1 så det gav mig ett problem att lösa. Inte kul att höra "nej, tyvärr" gång på gång (och alltså inte hitta en lösning) när man redan är stressad men min supersnälla låtsaspappa räddade mig och gjorde mig en stor tjänst så nu behöver jag inte oroa mig över det längre. Tack!

Jag ska gå ut och städa lite på altanen och sedan direkt in i duschen. Om några timmar kommer Lina och världens roligaste Bagge hit. Kanske borde ladda upp med våran gamla Turkiet-skiva? Hahah, risken att den sätts på är ändå väldigt stor så jag kan lika gärna ta fram den på en gång.

Hörs om ett tag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0