Today

Efter att ha missat bussen till Västerås så kom mamma och hämtade mig istället. Vi åkte till McDonalds och åt innan det var dags att möta Lina på tågstationen. Hon hade köpt med en speciell kortlek till mig, en vi alltid spelade som små.. Haha, jag minns inte vem det var som hade sån, men vi älskade det verkligen. Vet ni vad jag menar om jag säger att det är en kortlek med familjer istället för ruter, klöver m.m. ? Anyway, jag fick mycket minnen av att se det, så tack så mycket. :)

Mm, det är härligt att ha min bästa vän hemma igen. Och resten av kvällen ska spenderas med henne, Jessica och Desperate Housewifes hemma hos Jessica, så jag ska nog ta och kila över dit nu. Ha en fortsatt trevlig kväll! :)


Två bilder på mig, tagna alldeles nyss. :)


Förresten - Vad tycker ni Tokio Hotel-fans om att
det kommer vara 16-års åldersgräns på fan partyt?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja tycker att de är bra att det är 16års gräns, tänk om små 10åringar skulle springa runt där inne :P

2008-10-28 @ 22:13:36
Postat av: Elvira

Det är bra att det är 16 års gräns, tycker likadant som felicia! :) Tur att man e 16 då;)

Inte för att jag kmr vinna dåe men men^^

2008-10-28 @ 23:19:34
URL: http://e
Postat av: Lina

hehe vad jag tycker.. hmm, lets see. att det är så jääävla bra kanske?! det är ju den åldersgränsen som dom har i tyskland så varför skulle dom inte ha det på en sån här sak liksom? :)

2008-10-29 @ 00:02:24
URL: http://myspace.com/linaandersson_
Postat av: Sarah

Åldersgränsen spelar ingen roll tycker jag.. visst, vem vill ha 10 åringar som springer runt? xD INGEN, haha. Jag ska ändåså inte tävla, så jag bryr mig inte :P

2008-10-29 @ 01:14:46
Postat av: veronica

jag tycker det är bra att de har en åldersgräns på 16 för då slipper ju både th och fansen som vinner höra på massa småttingar som springer runt och skriker på th x'D visst, typ alla fan skriker väl när de ser dom, men jag tror att äldre är mer reserverade eller vad man säger :b hoppas du fattar :D och ja.. sen om de har partyt på en krog så är det ju inte så bra om massa småttingar är med på partyt precis :b de får väl inte ens komma in på en krog..

2008-10-29 @ 16:09:54
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är bra, förutom att jag är för liten. men annars så. ;P Det är väl inge kul om massa småungar ska ränna omkring där.

2008-10-29 @ 22:29:32
Postat av: becka

det är inte speciellt kul om man är 15 som jag. just nu skulle jag gärna vilja vara ett år äldre. menmen, det kommer väl fler chanser för oss "för små".

2008-11-01 @ 15:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0