Bakis

Jag brukar inte bli bakis.. men usch, jag känner mig inte så pigg idag.
Blir nog en hemmakväll ikväll, med en film och något gott att äta. Det
blev lite för mycket av det goda igår, tror jag. Men kul hade jag! Träffade
på någon tysk kille (han pratade tyska och jag engelska) och stod och
pratade om nattklubbar, Hamburg, TH och allt möjligt. Haha, varför ska
jag alltid prata om TH när jag festar? Äh, huvudsaken var väl att jag var
glad och det var jag absolut! Topphumör, roligt sällskap & bra musik.
En av våra bästa vänner, Lina B, kom dit också. ♥ Gorgeous as always.
Jag fick lite halvmordiska tankar där inne en gång under kvällen, men
efter att ha sett en av vimmelbilderna så kunde jag inte bry mig mindre
om det som störde mig igår. Skadeglädje, ohja. I just love the feeling.


Vimmelbild från igår, på Pluto

Kommentarer
Postat av: SOFIE

biiiighead

2008-11-16 @ 19:13:37
Postat av: :).

sååååååååååå snygg lina är i håret! .

2008-11-18 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0