OMG!

Det här kommer bli den officiellt bästa födelsedagen jag haft so far. Lina, Lina B, Sabina, Sabinas pojkvän och min "kramis" - Bagge - är här hos mig just nu, vi sitter och förfestar på altanen. Jag fick vackra blommor och fina presenter (visar imorgon) och vet ni vad som hände alldeles nyss?.... Mamma kom körandes och svängde in på garageuppfarten och då säger Lina B;
" Det var någon blond med i bilen..."
Jag: Va?... Nej?.. Va?..
Lina: Jo! Det satt någon i framsätet, blond, som gömde sig när dem kom.

Jag tänkte inte mer på det och vände mig om igen till mitt vinglas.. och plötsligt hör jag "Hej Ida!". Jag vänder mig om och ser Tillan (!!!!!) komma upp på altanen! Fy faaaaaaaaaaan vad glad jag är just nu, ni fattar inte. Jag slängde mig på henne och började gråta. Hahahah! Jag har saknat henne som fan och blev så jävla glad när hon berättade att de planerat det i hemlighet.

Vi hörs imorgon igen, jag måste passa på att umgås med henne och de andra nu medans de är här. Jag har de bästa vännerna man kan ha, så enkelt är det bara. Jag älskar er!

Hoppas ni har en grym kväll!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud vilken rolig överraskning för dig! :'D

2009-05-30 @ 20:52:44
Postat av: johanna

Haha jag känner igen det där med att planera bakom ryggen på dig;)

2009-05-31 @ 15:04:09
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dig också, gud så kul det var att komma över, Miss you guys already! :(

2009-05-31 @ 19:42:34
Postat av: IDA

Sarah - Ja, det var det verkligen! :)

2009-05-31 @ 21:49:28
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0