What happend?

Det här händer bara inte. Klockan närmar sig 18:00 och jag vaknade precis. Hundra tankar snurrar i huvudet just nu...... Hela dagen är borta. All tid jag skulle ha för att skapa make up bilderna att visa er är nu borta och jag måste nu stressa med de mindre sakerna jag ska göra idag för att hinna hem till Lina. Jag skulle ha ställt klockan ändå.....

Jag tar dock med mig lite smink hem till Lina och hinner nog göra någon look där som jag visar er imorgon. (För er som inte förstår varför jag inte kan göra det när som helst med min kamera, kan jag förklara att jag måste ha Linas kamera för att min ena är trasig och den andra går inte att ta närbilder med. Halvtrasig den också.)

Nej, usch vad jobbigt det här blev. Jag känner mig jätte stressad nu. Och att allt får skjutas upp till imorgon gör mig bara mer stressad eftersom jag nu inte kan göra det jag tänkt göra imorgon o.s.v.

Jag ska hoppa in i duschen och skynda mig nu. Får försöka ta vara på det lilla av dagen som är kvar!


Kommentarer
Postat av: fanny

varför sover du bort dagarna?:( är du inne i en depression?

2009-08-10 @ 18:37:15
Postat av: IDA

Fanny - Nej, absolut inte. Det är bara det att jag gärna gör sådant som jag inte hinner med att göra på dagarna, på nätterna istället, så jag somnar oftast inte förrän väldigt sent. Det är allt från att städa till att svara på mail o.s.v. Jag ser nätterna som en tid att få mycket gjort helt enkelt. Jag brukar dock oftast ställa klockan och gå upp även om jag hellre skulle sova vidare men inatt blev det för sent för att vakna tidigt utan alarm.



Jag måste dock ändå börja ändra på mina sov-vanor - både för hälsan och för att jag ska hinna göra mer på dagarna. Vända tillbaka dygnet liksom. Så mer regelbunden sömn kan jag nog behöva, men mer än så är det (som tur är) inte. :)

2009-08-10 @ 19:22:52
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: fanny

vilken tur :)



ja, annars kanske sömntabletter skulle vara till hjälp? eftersom du har svårt att sova på nätterna.

2009-08-10 @ 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0