STÖVLAR SÖKES



Är det någon som vet var jag kan få tag i de här stövlarna?
FOUND 'EM!

Ja, min åsikt har ändrats en aning när det kommer till lårhöga stövlar sedan jag fick syn på de grymma stövlarna som Lindsay Lohan har på ett omslag för ELLE när jag sprang in på Pressbyrån tidigare i veckan.

Klacken och platån på stövlarna här ovan är helt perfekt enligt min mening och jag skulle verkligen (verkligen, verkligen, verkligen!) uppskatta hjälp från er som ser det här. Jag kommer inte att kunna finna ro förrän de är i mina ägor..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag måste fråga dig en grej..

vad tycker du om Kissie? :P

Ogillar du henne som dom flesta?

2009-08-29 @ 19:46:52
Postat av: Fia

det finns ett pat liknande stövlar på scorett.se, fast med lite lägre klack.

2009-08-30 @ 00:44:14
Postat av: IDA

Tack för tipset Fia! :)



Sarah - Jag antar att jag hade gett dig ett roligare svar om jag hissat eller dissat men tyvärr så måste jag säga att jag är så otroligt ointresserad av bloggar och bloggare så jag är tyvärr helt fel person att fråga här. Jag känner inte henne och har aldrig läst hennes blogg (och hade dessutom aldrig hört namnet "Kissie" innan för bara ett litet tag sedan genom elaka tungor) så jag kan faktiskt inte ha någon åsikt överhuvudtaget där.



(Att jag är ointresserad av bloggar betyder dock inte att jag inte är intresserad av att blogga själv. Vad jag menar är att jag inte alls har något intresse i att läsa bloggar förutom mina vänners och sådana som ligger nära mina intressen så som Tom's (TH) och utländska makeup bloggar.)

2009-08-30 @ 01:07:31
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0