I've changed my mind..

Minns ni att jag gjorde en recension om Maybelline Affinitone foundation tidigare i år? Jag måste bara säga att jag totalt ändrat åsikt om den. Jag tyckte tidigare att den framhävde de torra partierna och täckte dåligt. Men efter att nu ha hittat en ansiktskräm som verkar gjord för min hy så börjar det torra försvinna och jag behöver knappt använda concealer längre (*peppar, peppar, ta i trä*), så jag vill nu istället rekomendera den istället - till er som inte har torr hy!



Jag använder nr 03 Light Sandbeige

Kommentarer
Postat av: Carrotastic

Vad är det för någon ansiktskräm du har? :)

Eller är det den foundationen du menar?

För jag funderar på att kanske skaffa den där andra nya Maybelline, som går på reklam väldigt mycket numera. Den där Liquid something, om du vet vilken jag menar? :) Men om den här är jättebra så kanske den passar bättre..

2009-04-11 @ 00:00:08
Postat av: IDA

Carro - Den heter "Dermosil Facial Cream E"

Jag vet inte var man kan köpa den, mamma beställer den genom min moster.. Men jag ska be henne beställa åt mig så jag kan passa på att fråga varifrån hon beställer och meddela dig, ifall du är intresserad. :)

Nej, jag är inte säker vilken foundation du menar... Alltså, den är inte JÄTTEbra men har man inte torr hy så funkar den (y) Menhar du väldigt ljus hy? Det har jag och den ljusaste är för mörk för mig (haha) så du ska nog ha lite färg i ansiktet för att det ska bli rätt färg. Men du kan ju prova! :)

2009-04-11 @ 14:59:13
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0