Stockholm, juni 2007 - Part 2: 12/6

(Fortsättning på dagarna i juni 2007. Långt inlägg!)

Tiden gick sakta så man fick hitta olika sätt att underhålla sig på. Vi lyssnade på musik, åt glass, gick upp & ner längs gatan flera gånger och kollade efter människor man kände igen..


Johanna med sitt kaffe, klockan 08:18



Lina K och Lina A



Här är vi allihopa! :) Lina, Lina (min lillasyster), Johanna och jag.



De första fansen var med i tidningen. :) Bilden i tidningen togs dagen innan (11/6), innan jag kommit till kön. Vi kom dit på kvällen strax efter 10.



Fina Lina var trött..



Fansen som var längre bak, där man inte ser på bilden, sprang ner stup i kvarten. Skrikandes. Trodde dem kanske att TH var inom synhåll?.. I have no idea.



Tillan - här är han.. "Linas vakt" ;P Stefan. Längst till vänster. Och Tom brevid. (Det är förövrigt han Tom som jag kommer nämna senare när jag skriver om Amsterdam, så ni vet vilken "vakten Tom" är när jag berättar sen, ifall nån inte visste.)



Något TH-fan som känner igen henne? Det är i alla fall Ida - hon som intervjuade killarna i Tyskland. De tog några bilder på oss, men jag vet inte var dem tog vägen? Haha.. Tror inte de publicerades någonstans i alla fall. Men vi var med i OKEJ sen, dock inte med de bilderna.



"Pappa Saki"! :D ..Och här blev det kaos! Fansen sprang efter honom och var som gamar. Saki själv verkade inte speciellt förtjust i situationen han hamnat i. Och btw så gillar han inte när man tar kort på honom, så här som jag gjort här. Bara för det var jag tvungen att göra det. Haha



Lina & Johanna blev intervjuade av Aftonbladet. Vill ni se videon, igen eller för första gången, så finns den här! Man ser mitt huvud bakom en vit keps i den första intervjun (och även Lina & Johanna). Vid 0:23 börjar intervjun med mina babes.



Haha! Våran "fina" skylt som vi satte upp på fönstret vid våran plats i kön. Nu var klockan 16:04 och jag var så sjukt nervös. Ja, redan! Jag kunde inte äta och det kändes som jag skulle svimma. Även när jag satt ner. Jag minns att jag kände mig helt yr. Det var nu bara lite mindre än två timmar kvar tills vi skulle se dem.. på riktigt.. för allra första gången...


(Fortsättningen kommer snart!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar att jag också varit ett fan då! Scheisse att jag missade det :( Men visste inte ens vilka TH var förrän i november!! slår mig själv i huvudet



Hm... jag tror förbanden (Nijmegen) hette SAT2DAY (??) och Jeremys eller något. :)

2008-10-16 @ 14:45:56
Postat av: Alina

Hej får jag bara fråga om du ska till blogawards? :)

2008-10-16 @ 14:52:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lina

öjj, jag kan inte se videon med lina och johanna :''o haha jag vill ju se den igen!!!!! och ja, gud vilka underbara dagar det där va <3

2008-10-16 @ 17:13:25
URL: http://myspace.com/linaandersson_
Postat av: Ida

Svar till anonym: Okej, tack! Jag ska testa söka på det! :)



Svar till Alina: Hej! :) Nej, inget blogawards för mig.



Svar till Lina: Men gå in på Aftonbladets hemsida och sök på "Tokio Hotel" så kommer det upp två olika alternativ tror jag det var. Du ser vilken som är intervjun. Om inte så heter den något med "Vi övernattade..", "Vi sov här.." eller nåt liknande..

2008-10-16 @ 18:20:30
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0