Fredagskvällen

Jag tänkte berätta lite om gårdagen. Det var en helt okej kväll... Well, det mesta av den i alla fall. Linnéa, Sofie och Alex kom hit och förfestade med mig och Lina innan vi gick hem till Jessica och fortsatte förfesten där med guitar hero. Senare så gick vi till en fest där man kände igen de flesta, men aldrig trodde att man skulle festa tillsammans med, om man säger så. Men jag hade ganska kul. Sofie råkade tappa min kamera i golvet så den halvt gick sönder, den är helt glapp. Hoppas bara att den fungerar i Liverpool, annars vet jag inte vad jag gör.
Det vore riktigt tråkigt, minst sagt..

På vägen hem så halkade jag på en isfläck och slog huvudet hårt ner i asfalten. Det gör fortfarande jätte ont, men mitt ben är värre... Jag är orolig för att jag fått en spricka. Det gör så jääääkla ont. Och det här ger mig ännu en grej att oroa mig för: kommer jag att kunna ha pumps på EMA? Jag hoppas verkligen att jag har fel och att det går över innan jag åker dit. Det kanske verkar vara en onödig grej att oroa sig för, enligt vissa, men jag trivs bäst i höga klackar och vill självklart se så bra ut som möjligt där.




Istället för "dagens outfit" så blev det bilder på "kvällens make". Haha ;)

♥ Hud:
- YSL Anti-Cernes Multi-Action Concealer
- Make Up Store Cover All Mix
- IsaDora Velvet Touch Compact Powder, #12 Beige mist

♥ Ögon
- Dior 5 Couleurs, #030
- H&M Eye pen, Black (med glitter i)
- IsaDora (texten är utsuddad men det är 2 i 1), #55 Fake black
- H&M shimmer powder
- H&M Eye pen, white
- Lumene Blueberry Curl Mascara

♥ Läppar:
- Försvarets hudsalva.


Här är lite andra bilder från kvällen..


Lina & jag


Ett till par systrar - Linnea och Sofie


Lina                                                            Alex



Yeeah haha :D

Kommentarer
Postat av: anna

svar: oj jag tror de var från forever21 faktiskt fast de verkar inte finnas kvar =/

2008-11-01 @ 21:38:35
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Tillan

Men gumman!:O tänk vad illa det hade kunnat gå!!

2008-11-02 @ 00:55:26
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att se "kvällens make" :) jättesnyggt! och jättekul med bilder !

2008-11-02 @ 10:40:10
Postat av: Anonym

Snygg make up ! :D

2008-11-02 @ 13:44:54
Postat av: anna

hur kan du ha så fin hy? vad gör du? vill också ha så fin hy :(

2008-11-02 @ 17:20:46
Postat av: Ida

Tack så mycket (till er anonyma)! :D



Svar till Anna: Jag har precis fått 3 (!) stycken stora finnar, lagom till Liverpool och EMA (haha, så typiskt), så fin hy vet jag inte.. Men tack!

Men var noga med att tvätta ansiket morgon och kväll, och använd en hudkräm som passar just din hudtyp. Själv har jag inte hittat "den rätta" hudkrämen för mig än så jag kan tyvärr inte ge något tips heller. :/

Önskar jag kunde komma med bättre tips/vara till mer hjälp, förlåt.

2008-11-03 @ 03:02:45
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Marie

Gud så bra dina ögon passar i den sminkningen! Önskar att jag var lika bra på att sminka mej ^^

2008-11-03 @ 10:03:50
URL: http://vivalamarie.blogg.se/
Postat av: anna

inte behöver du säga förlåt inte :D

men din hy ser jättefin ut. jag har väldigt dålig hy och jag skäms väldigt mycket över det. :/

2008-11-03 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0