MAC Peacocky collection

I Februari lanseras en av de vårkollektioner jag sett fram emot.  MAC's Peacocky innehåller 12 Kissable Lipcolours (205:-) som är som en blandning mellan läppstift och läppglans samt 15 (!) Mega Metal Eyeshadows (215:-). Båda är nya produkter och limited edition.

Nedanför produktbilderna ser ni namn + beskrivningar i ordning som de visas på bild (uppifrån och ner och sedan från vänster till höger).







Jag har testat den blåa läppfärgen "Peacocky" och ögonskuggan "Sexpectations" men bilder och swatches får istället komma upp så fort mitt Internet är tillbaka (vilket jag hoppas blir imorgon) - lånar fortfarande syrrans mini-laptop och den vägrar att ladda upp bilderna.

Vad tror Ni om blått läppglans?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Blått läppglans kan nog bli snyggt på rätt person! =)

2011-01-18 @ 09:27:15
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0