Double joy!

Knappt har jag hunnit smälta det faktum att man kommer att kunna köpa MAC-produkter från Kicks hemsida fr.o.m. i sommar innan jag hör att NYX ska lanseras i Sverige - redan nu i vår och sommar. Sommaren har inte ens börjat men ser ju redan nu ut att bli toppen!

De amerikanska priserna följer tråkigt nog förmodligen inte med men vi håller tummarna att de inte lägger på allt för mycket ändå. Håller tummarna att deras snygga lösögonfransar följer med till Sverige (vilket de förmodligen gör) och mitt första köp kommer då att bli Side Swept som enligt mig är deras snyggaste fransar. Här nedan kan ni se mina favoriter från märket!

Har dock hört att det redan ska finnas mindre sortiment av NYX-smink på ett antal ICA Maxi-butiker runt om i landet - bl.a. i Borås och Haninge. Någon som bor i närheten? In that case; what are you waiting for?? Go check ut out!





1: Special Effect Theatrical Lashes Side swept.  2: Special Effect Theatrical Lashes Divalicious.
3Fabulous Eyelashes 1424: Special Effect Theatrical Lashes Midnight Waltz.


Lina bar Divalicious-fransarna på TH-konserten i Göteborg den 5/3 så här kan ni se hur de ser ut på. Visst ser de bra ut här men de såg bättre ut i verkligheten. Riktigt snygga!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha!

När man var liten var det godis på lördagarna. Nu gottar man sig i lösögonfransar istället!

2010-05-15 @ 18:15:13
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0