Våffeldagen

Igår var det våffeldagen men jag och Lina skippade vanliga och åt istället såna där små, tjocka våfflor som får mig att tänka på Amsterdam och de blåvita våffelstånden längs hamnen i Västerås på sommaren under Vattendraget och Power Meet. Så goda. Grädde och hallon är alltid gott men var ändå tvungen att testa en med smör & socker. Haha, förvånade? Jag har det alltid på pannkakor och det roligaste är att Lina & mamma fortfarande kollar på mig som om de väntar på att jag ska säga ”nej, jag skoja bara” varenda gång jag tar fram smöret och sockret. Haha! Det är otroligt gott. På våfflor föredrar jag dock grädde & hallon.

Brukar ni också ha på något lite mer annorlunda på era våfflor/pannkakor eller kör ni på det lite mer vanliga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0