Avskedsmiddag för Baggoline coming up

På måndag lämnar Bagge oss för att spendera 13 månader i USA så ikväll är det dags för en sista middag och utgång tillsammans innan hon åker. Jag föreställer mig att det kommer bli sorgligt men just därför ska vi försöka göra det till en kväll vi sent kommer att glömma. ♥

Just nu håller jag på att fixa iordning mig och så fort jag är färdig ska jag hem till Lina B för att sminka henne och ta sällskap med henne till festen. Sent ikväll tar vi bussen in till Västerås där vi ska dansa som aldrig förr på någon av krogarna men innan det ska vi spendera några timmar med att äta gott, skratta högt, spela sällskapsspel (som verkligen är typiskt Bagge), sjunga allsång och mycket, mycket mer.

Håller tummarna att regnet inte kommer tillbaka och att kvällen blir grym. Jag hoppas på att ni får en lika bra kväll som jag hoppas att vi får. Toodeloo!


Blev taggad (på facebook) i en gammal bild från 2006 som är tagen dagen efter att jag, Lina & Bagge kommit hem från Alanya, Turkiet vilket definitivt var en kväll jag aldrig glömmer. Alla vi 4 på bilden kommer vara på festen ikväll och det ska bli jättekul att träffa Elli igen som flydde vår lilla håla för härifrån för läge sedan. Har inte sett henne sedan Ladies Night 2008!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, va små ni ser ut! =)

2010-06-20 @ 13:05:50
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

I'm using Google Translate but are you saying that your friend is going to the USA?



She will love it here. I'm trying to study abroad in Sweden my Spring semester of college.



I love your blog. <3 Liz

2010-06-20 @ 23:43:14
URL: http://liz0007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0