På väg uppåt i landet

Just nu sitter jag i bilen på väg upp till Sandviken med familjen och håller på att dö här i värmen. Vi ska fira min syster och hennes man som båda fyllt 40 så ikväll blir det stor fest för dem.

Jag kan ju inte påstå att jag är så förtjust i att sitta i en bil två timmar när solen steker och förvandlar bilen till en bastu.. och jag kan tycka att det är lite tråkigt att solen nu kom tillbaka just idag då jag varken har- eller kommer att kunna njuta av den men att träffa syskonen och släktingar igen gör det värt att pinas i två timmar idag. Jag förväntar mig en oförglölig kväll.

Hoppas att ni får en trevlig kväll ni också med vad ni än har planerat.
Nu: make up time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0