Vad är det för dag idag?

Nej, usch, vad besviken jag blev nu.
Vaknade precis efter den bästa drömmen på länge. Jag var så stensäker på att det faktiskt hände så usch vad obehagligt det blev när jag vaknade..... Fan.....

Imorse, strax efter 8, gick jag hem i morgonsolen med rolig musik i hörlurarna och piggare än någonsin. Sov inte en blund inatt, men efter en underbart god frukost med nybakat bröd så började det att gå lite segt. Jag satte mig faktiskt för att blogga men vaknade upp för ungefär en halvtimme sedan och märkte att jag somnat under tiden jag skrivit. Haha..

Det var relativt lugnt när jag kom hem till Lina igår kväll (vi bestämde oss för att vara där istället). De spelade musik och började bjuda på groggar och rätt som det var så kom vi in på samtalsämnet hur annorlunda många blir när man är utomlands..... Att många faktiskt blir mer "crazy", bryr sig mindre om livet hemma och bara lever för stunden i knappt existerande kläder och allt var det är. Och det var så minishortsen kom på tal och snabbt åkte fram ur garderoben. Det dröjde inte länge innan det fanns en regeln som sa att "man måste ha shorts!" - så den närmaste timmen dansade vi runt i lägenheten och hade skitkul. Mitt i allt videofilmande så byttes regeln ut till "man måste ha brillor!", så alla satte på sig solbrillor och fortsatte att psyka runt. När det lugnat ner sig lite så kom två killkompisar över och joinade oss. Vi fortsatte grogga, spela musik, skratta, spela in roligt störda videoklipp m.m. Och sen fick vi för oss att gå och köpa nybakat bröd på Konsum när det öppnade. Said and done, vi var där strax efter att det öppnat och tyckte synd om alla vi mötte på vägen dit som skulle ta tåget till skolan. Uh, beröm för att de orkar.

Trots att jag inte sovit något så var jag på superbra humör och gick hemmåt för att överraska mamma på morgonkvisten med nybakat bröd. Gick upp för att blogga och resten vet ni ju hur det gick... Haha. Jag tycker att det är lite synd att jag somnade, men jag behövde ju sömnen, helt klart. Det blir bara lite svårt att hålla reda på vilken dag det är, svårt att avgöra om det är morgon, dag eller kväll. Helt virrigt, har ni inte varit med om det ni också?

Nu doftar det gott från köket så jag ska gå och se efter vad mamma lagar för något och sen be Lina skicka över bilderna från igår, så jag återkommer om en stund! Hoppas att ni haft en bra dag hittills ♥

Kommentarer
Postat av: Max

Du vet, både jag och Johan har ett namn (:

2009-05-07 @ 19:26:42
URL: http://www.lifestylehiphop.com
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om mina nya tävling

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0