24 Maj

Det blev en superlång sovmorgon idag och jag vaknade inte förrän kl 3, men det är lätt hänt om man inte somnar förrän det börjar bli ljust ute. Det har luktat nyklippt gräs ända sedan jag vaknade och jag bara går runt här och njuter av lukten, som, för mig, verkligen är doften av sommar. Jag älskar det!

Och vet ni vad som hände igår då? Jo, direkt när vi kommit fram till spelningen så gick Lina in för att kolla på spelningen - jag och Max skulle bara röka färdigt & sen gå in vi också. Direkt när hon betalat och kommit innanför dörrarna så hör hon (och även vi som stod utanför och både hörde och såg in genom de stora fönsterna) att sångaren säger "Tack! Stanna kvar för det kommer ett grymt band..." Och sen drog 80% av allt folk som var där. Haha.. Hon blev inge sur, va?

De vi skulle på krogen med ville inte längre gå ut, så jag, Lina och Max valde (efter många om och men) att åka tillbaka hem och festa med dem där förfesten hade varit tidigare på kvällen. Vi ångrade oss och åkte istället hem till Mange där han, John och Babo verkade förfesta. Skålade, skrattade och hade trevligt i några timmar innan vi fick skjuts till en fest på annan ort. Stannade inte så länge, men jag hade roligt under kvällen. Speciellt hos Mange.

Men jag ångrar fortfarande att vi inte drog till Bill & Bob direkt efter spelningen.


Min kamera fungerade inte igår, så jag ska leta upp några stycken nu... Roligare med bilder, menar jag. Tycker inte ni? :) Hörs snart igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0