Våffeldagen

För att fira denna dag så ska jag alldeles strax åka till Västerås och äta en god våffel-lunch tillsammans med några vänner! Grädde, sylt, glass, honung, socker, smör - det finns många alternativ till saker att ha på våfflorna. Vad är godast enligt dig? Själv har jag oftast grädde och hallonsylt på mina. Men de allra godaste måste vara såna där riktigt onyttiga, belgiska våfflor som ofta finns att köpa på marknader och liknande. Mmmums! Jag är sugen på att testa något nytt, så jag undrar om det är någon som har ett annorlunda/ovanligt tips på vad man kan ha på sina våfflor?

Spelar ingen roll om ni svarar efter att jag åkt iväg - det är ju knappast sista gången jag äter våfflor - alla svar uppskattas! :)







Hörs igen lite senare. Ha en trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: S

Hej, vilken fin blogg du har, ska vi lägga till varandra i bloglovin? :D

2009-03-25 @ 13:45:00
URL: http://soufiaz.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag äter min våffla med sylt och grädde jag,

inte jätte ovanligt precis, haha :)

2009-03-25 @ 16:56:52
Postat av: Emma

Hm, finns så många olika sätt att äta sina våfflor på men jag föredrar att ha hemmagjord jordgubbssylt på mina, underbart gott! Pappa brukar alltid göra det på sommaren och sen har vi ett förråd under hela hösten och vintern:)

2009-03-25 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0