Alice Andersson



To  me  you'll  be forever  sacred

Min farmor, min förebild.

Idag är det tre år sedan hon lämnade oss och ord kan inte beskriva hur mycket jag saknar henne. Hennes samtal så fort någon hade namnsdag, alla olika smeknamn på mig & min lillasyster, sättet hon hejade på bekanta, lukten i hennes lägenhet, och hur hon, varenda gång hon kom på besök, först av allt gick upp till mitt rum för att kolla så att jag hade dockan kvar. "Princess Melissa". En Barbiedocka som jag fick av min pappa när jag var liten och som ända sedan dess stått i mitt rum. Av någon anledning så älskade hon den och hon fick mig att lova att aldrig öppna den......... Och där står den än idag, orörd och värdefull. Kanske inte i pengar, men prislöst värdefull för mig.


♥   Alice Andersson   ♥


Kommentarer
Postat av: Leo

Må henne vila i frid. Hon måste verkligen betytt något för er!

2009-03-27 @ 21:56:56
URL: http://lilleos.blogg.se/
Postat av: Johanna SB

Jag började verkligen tänka på mormor nu:* Vi känner lika, hoppas de har det bra där de nu är<3

2009-03-28 @ 08:40:44
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Lina

Saknar henne så jävla mycket <3

2009-03-30 @ 00:03:15
Postat av: Veronica

Jag skulle verkligen känna att något inom mig skulle gå sönder om min farmor gick bort, vilket hon kommer...in the end. Men hon är ändå ganska ung, vilket är en lättnad...

2009-03-30 @ 09:06:31
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0