26 Juni - Fredag

Nej, alla salvor och cremer hjälpte inte... Kroppen svider lika mycket idag. Det var ett helvete att resa sig ur sängen & klä på mig när jag vaknade, kändes som jag rev mig på allt jag rörde. Träningsvärk i magmusklerna efter att ha simmat igår har jag också. Haha, jag kanske borde träna lite oftare?

Mamma kom hem med Aftonbladet för ett tag sedan där Michael Jackson var på framsidan och när jag läste igenom så kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Hon tycker också att det är ledsamt och jobbigt, som jag. Usch. It's a shame. It truly is.

Jag sitter och äter Ben & Jerry's just nu, inomhus, eftersom solen inte är något alternativ idag. Känns tråkigt att inte kunna vara ute i det fina vädret, men jag vill inte riskera att bränna mig ännu mer. Jag får hålla mig inomhus några timmar till innan det är dags att möta Lina och handla lite saker till helgen. Vi ska in till Västerås mot kvällen för att äta langos och gå omkring bland folket och öltälten på Vattendraget. (Eller, Västerås Cityfestival, som det kanske heter nu för tiden?) Har längtat efter langos i flera månader nu - det måste vara den absolut godaste festivalmaten. Tycker ni om langos? Vad tycker ni isåfall är godast att ha på? Jag har alltid creme fraiche och röd kaviar (och vitlök såklart, som de penslar på innan de lägger på det andra). MUMS! Jag älskar det!


Lina och jag köper langos på Uppsala Reggae Festival, 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0