19 Juni - Midsommar

Idag har jag en del att göra innan jag ska på middag, är lite orolig att jag inte ska hinna göra rastaflätorna på Lina, men jag hoppas att tiden ska räcka. Vill ju hinna njuta lite av dagen också. Vara helt färdig vid middagen så jag slipper springa iväg och sminka mig eller fixa håret ikväll medans de andra sitter på altanen och dricker vin (eller liknande) - som det faktiskt ofta blir, menar jag. Jag är ofta den som kommer sent & inte är klar i tid... Det konstiga är att jag själv inte har tålamod alls när det gäller att vänta på andra. Speciellt när folk kommer för sent, det gör mig galen.

Jag ska sätta igång och packa ner lite saker i väskan för kvällen, välja kläder, måla naglarna och göra allt annat som behöver göras.


Midsommar 2008


Johanna & jag, midsommar 2007


Kommentarer
Postat av: Johanna

love you<3

2009-06-19 @ 22:13:51
Postat av: Carrotastic

Jag minns den där bilden längst upp på dig :D

2009-06-20 @ 16:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0