Tetralysal

..Så heter den - medicinen mot acne som jag skulle tipsa om! Ursäkta att det tog ett tag, men mitt minne är inte det bästa.. Ja, jag skyller på det. Medicinen är (tyvärr?) receptbelagd, men har du problem så gå till din läkare och be om att få testa det. Och som jag tidigare skrev så har jag själv inte jättestora problem med acne, men ville ändå tipsa eftersom jag vet att den fungerar.

Hur mår ni? :) Värmen krånglar fortfarande så jag fryser halvt ihjäl här. Värmer mig med stora sockor, halsduk, en stor mysig tröja och massor med te. Ska måla klart naglarna nu och sen hämta mer te, fy fan vad jag fryser...



Just nu. Brrr!

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Ge mig tröjan! Love it.

2009-02-21 @ 18:04:11
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: emmelie

vart har du köpt din najsa tom tröja? ;D

2009-02-24 @ 02:39:08
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0