My day

Så där ja! Nu är bestyren klara. Kvällens planer är lite osäkra... Hörde prat om att grilla så vi får se hur det blir. Riktigt hungrig är jag i alla fall så jag kanske borde ta en panpizza innan jag sticker iväg, för säkerhetsskull.

Idag då. Vi träffade min moster och hennes karl, fikade och sprang runt på IKEA. Dagens roligaste, hittills, måste varit incidenten med bröderna (som lika gärna kunde varit tvillingar) när vi fikade. Den ena tog våra beställningar och den andre stod i kassan... Men honom såg vi ju inte förrän vi kom dit - och då hade den andre försvunnit in i köket, så mamma började snacka om de grillade mackorna hon nyss beställt medans hon tog fram plånboken, och killen i kassan kunde nog inte sett mer borttappad ut. Hahaha. Vi andra, som strax innan hade sett att det var två olika, kollade på henne lika förvånat. När vi satt oss så insåg hon missen och fick sig ett gott skratt. Haha..

Det har i alla fall varit en mysig dag. Men kall som sjutton! Jag hade bara jeansjacka över en tunn topp och det blåste isbitar trots det annars så fina vädret.



Lukas, sötnos, var lika busig som alltid


Barnslig humor? Javisst! Och mamma märkte som vanligt ingenting..


När vi var klara så ville min moster se Linas lya och innan vi sa hej då så köpte vi korv & mos och åt på en bänk i solskenet. Jag ska nu fräsha till mig lite innan det är dags att knalla hem till Lina. Bör nog skynda mig lite, vill ju inte riskera att få ett sms där det står "Tar snart livet av mig, har aldrig haft så här tråkigt." igen. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0