Lördag

Som ni säkert märkte så var Max gästbloggare här inatt. Han förklarade kvällen rätt bra där. Fick även ett sånt där "måste-in-till-krogen-och-dansa"-ryck frammåt midnatt men vi åkte hem till Lina och avslutade kvällen där istället.... vilket nog också var bäst. Min mage lever idag sitt eget liv efter vinet igår, men jag klarar mig. Mår i alla fall bättre än imorse, hade galet ont i hela kroppen, som att benen i kroppen blivit mosade. Inte behagligt alls, nej. Men jag hade ganska kul igår i alla fall, maten var god och sällskapet trevligt.

Vad tycker ni förresten om det här med TH och H&M? Både jag och Lina blev jätteglada när vi läste om det strax efter att vi vaknat. Vi är fortfarande hos Lina och spelar just nu Placebo DVD:n, Soulmates Never Die, på hög volym från tv:n och äter vindruvor. Jag ska snart gå hem och se till så att våra älskade katter har mat och tänkte kolla om det finns några bilder från igår att lägga ut då också. Min kamera fungerade inte (den fungerar ibland, ibland inte. Förstår mig inte på den.) men de andra kanske har några. Än så länge har vi inga planer för ikväll så vi får se vad vi hittar på för något. Någon som kanske har tips på vad man kan hitta på en lördagkväll (som inte innehåller krogen) som den här? :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag tycker det är jätteroligt att th ska designa för HM :D sverige och th.. det kan ju aldrig gå fel ;)

2009-04-25 @ 17:27:40
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0