Stockholm, juni 2007 - Part 1: 11/6

Jag tänkte att jag nu, här i bloggen, skulle börja berätta om några speciella dagar under 2007. :) Kommentera gärna.

Johanna & Lina är två tjejer nerifrån blekinge som vi (jag & Lina - min syster) träffade över internet under våren 2007. När vi fick reda på att TH skulle komma till Sverige för en signering så bestämde vi att vi både skulle gå på signeringen och boka hotell tillsammans. En jättekul grej att göra första gången vi ses, tänkte vi.

Jag minns när vi stod på centralen i Stockholm och väntade på Johanna & Lina's tåg som var försenat. Vad nervösa vi var! Jag minns också att jag blev så förvånad att Lina var så lång när jag såg dem komma gående långt där borta. Haha! Det bästa var att det aldrig blev "stelt" mellan oss, inte för en sekund. Allt flöt på som om vi kännt varandra hur länge som helst.


Efter att ha virrat runt i Stockholm hittade vi vårat hotell till slut.


Här är då vårat "fina" häfte som vi gav till TH dagen efter. Hahah! Det var skaplig skillnad på sidan som jag & Johanna gjorde till Tom, och på den som Lina & Lina gjorde till Bill. Min & Johannas var bäst. ;P Haha!


Det blev en shoppingrunda & en sväng förbi Bengans där det reda satt några fans.


Efter en underbar dag, köpte vi med oss mat & begav oss till Bengans för att börja köa.


Vi blev nummer 18, 19, 20 (jag!) & 21. Och när Universal (rätta mig om jag har fel?) fick reda på att folk redan börjat köa så skickade dem dit tjocka filtar och massa hamburgare. Så himla snällt!



Lina (min syster) & Johanna pallade inte att inte få sova något, så de gick tillbaka till hotellet. Jag & Lina stannade kvar & underhöll oss med bl.a. att dricka cider (haha!) och prata med andra fans. Vi sov en stund också, men bara nån timme om jag minns rätt. Lina fick även tag på en gitarr som hon duktigt spelade olika låtar på. Johanna & Lina kom tillbaka vid 5 på morgonen, färdigfixade inför "den stora dagen", så då var det dags för mig & andra Lina att gå iväg. En varm dusch var efterlängtad!
När vi kom tillbaka, vid 7-tiden tror jag, så kommer Johanna & Lina springande mot oss och säger att TH's buss åkt förbi och att Bill vinkade ut fönstret. Mitt hjärta stannade, jag lovar. Haha! Men efter en stund började dem garva och sa då att dem bara drev med oss. Fy fan ;P Nu var det bara att börja vänta. Bara ca 11 timmar kvar..


Next part: The day.


Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Svar: Ska du börja läsa vår blogg? Isånafall, tack! Alltid roligt med söta och äldre-fans. ;-)



Har du varit på någon konsert? :)

2008-10-15 @ 15:46:13
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Svar: Åh, vad gulligt av dig! :)



3 konserter? Über-amazing!! Jag har "bara" varit på 1 konsert.. ännu! Dortmund 2008! :D



(Jag skulle mer än gärna hjälpt dig! Eller, jag kanske kan hjälpa dig? Men.. design är inte en av mina starkaste sidor. Haha. ;-) Vi har en kompis som hjälper oss!)

2008-10-15 @ 16:06:45
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: lina

jag kommer i håg när jag inte fick åka till bengans så jävla arg jag var på mina föräldrar... gud helt galen blev jag hahah

2008-10-15 @ 17:54:34
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: veronica (outofview på bdb)

Åh, det är skitroligt att läsa om bengans (och alla andra resor du gör) :'D Jag var skitförbannad när de nyss hade varit här i Sverige, jag började lyssna på dom när de skrevs så mycket om dom i tidningarna efteråt :b

2008-10-15 @ 19:24:47
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är jättekul när du berättar allt :)

2008-10-15 @ 19:29:05
Postat av: Sarah

Lina var riktigt snygg där, 2007 alltså.

Iallfall håret :)

2008-12-01 @ 21:07:49
Postat av: MC

ooohh wow, man blir lite avis när man ser ALLA dem här inläggen om dina underbara upplevelser! :D GUD va roligt! :D att du har varit med om så mkt... Jag har bara känt TH sedan januari 2008 och det var då jag blev galen i dem :P, men Jag har faktiskt ALDRIG varit i ett enda konsert från dem O_O... jag vet, det e sjukt. xD Önskar jag kunde göra samma sak som du... jag skulle också kunna flyga runt lol älskar det :D wow... Ni alla tjejer har mkt mkt tur :).. ni har åtminstone varann, för att ingen jag känner är FAN av TH xD bara jag, haha så jag har ej upplevt så mkt (a) ååhh va kuuuul :(

2009-07-27 @ 11:38:31
URL: http://chabelar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0