Just nu: The Amazing Spider-Man



Idag var det världspremiär för The Amazing Spider-Man och jag är för första gången genuint intresserad - delvis för att vi fått historiens sötaste Peter Parker och delvis för att Sony i samband med filmen samarbetade med OPI och tog fram en nagellackskollektion på 7 lack. Om ni inte redan sett dem i butik så ser ni mina swatches på 4 av dem här. My Boyfriend Scales WallsJust Spotted The LizardNumber One Nemesis och Call me Gwen-ever.  Någon favorit?  Jag - precis som de vänner jag visat kollektionen för - gillar det sistnämnda, lite "snällare" och mindre skrikigt korallorange lite extra.  Nu ska jag bara lyckas välja ett att bära på bion..

Kommentarer
Postat av: Lina

Snyggt!!

2012-07-05 @ 19:40:07
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se
Postat av: Johanna

Sv: Okej..jag jag är super sugen på att se hur det ser ut på! Har jag tur kanske jag kan köpa mig ett i Sthlm då:D Kommer blir helt underbart att träffa er/dig..i Sep skulle det blivit ett år sedan VI sågs(!) så känns ju bra att det inte hinner bli det där ÅRET innan vi ses igen:D <3<3

2012-07-09 @ 12:06:06
URL: http://Themusiclives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0