SWATCHES: OPI GERMANY COLLECTION




Bland mina utlovade swatches av alla 12 lack i OPI Germany Collection ser ni det galet vampiga "German-icure By OPI", det insanely glossy "Danke-shiny Red" (no topcoat!), mannequin-favoriten "Don't Pretzel My Buttons", det hypade "Deutsche You Want Me Baby" och grågröna "Nein! Nein! Nein! OK Fine!" som den otroligt trevliga kvinnan från OPI målade mina naglar i på eventet.  Någon favorit?

En applåd till OPI! Inspirerade av höstens plagg på catwalken och självfallet landet itself så lyckades de verkligen att få ihop en riktigt bra höstkollektion som känns komplett. Ni hittar nagellacken i butik från Augusti/September.

Kommentarer
Postat av: Lina

My very first knockwurst, danke-shiny red, every month is oktoberfest, germanicure by opi, unfor-greta-bly blue och nein! nein! nein! ok fine! är mina favoriter! :)

2012-07-19 @ 21:04:39
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se
Postat av: BAARRCCAA

ohhhh my, i love the names!:D so cool!

Svar: Me too! :D They all fit perfectly! The only thing that bothers me a bit is that Oktoberfest & Germanicure By OPI switched names right before they were released so keep that in mind if you look for either of them in stores.
Ida Andersson

2012-07-20 @ 13:25:45
URL: http://www.baarrccaas.blog.cz
Postat av: Johanna

Jag vill ha 2,5,6,7,9...döööör vad nr 7 (every month is oktoberfest) är snyggt!!!

2012-07-23 @ 10:24:22
URL: http://Themusiclives.blogg.se
Postat av: charlie

saknar din blogg :( eller ja när den va aktiv! du är jätte duktig så du borde verkligen fortsätta komma med tips,bilder,osv! :)

Svar: Åh, din kommentar gör mig både glad och ledsen. Tusen tack! Jag ska definitivt fortsätta med tips & allt därtill! Har tvärtemot vad man kan tro väldigt mycket på lager att posta men mindre tid än någonsin. I'll try to make it up to you soon! Stor kram!
Ida Andersson

2012-08-09 @ 15:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0