Photosession i Karlshamn












..var bland annat vad jag sysslade med förra Söndagen. Dagen spenderade jag bland blommor och träd, kor och myror, moppepojkar och härliga vänner samt väldigt hjälpsam och vänlig SAS-personal. Samtidigt som jag inte haft så mycket otur och på en och samma dag så förde den med sig otroligt mycket kärlek och inte minst skratt. Ger en tumme ner till Sveriges dyra resekostnader men även en tumme upp för avstånd som samtidigt får en att uppskatta allt mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad chockad jag blev när jag såg alla dessa bilder på mig..haha, och du gjorde ju ett bra jobb som alltid<3 Nu vill jag bara få de andra bilderna skickade, iaf en till att börja med! Kan du inte maila mig en idag..puss finis

2011-05-17 @ 10:37:41
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0