Idag på Make Up Store



Stressen är total den här veckan med bland annat planering, förberedelser, smink, mer förberedelser, brutalt idékläckande, intressanta möten och mer smink. Har så mycket bilder, recensioner m.m. som kommer upp så fort stressen lagt sig. Idag har jag agerat makeupartist på Make Up Store i Västerås och imorgon har jag ytterligare två sminkningar i butiken. Fest- och brudsminkning står på schemat och tur är väl att jag har så snälla vänner som ställer upp som modeller när jag behöver. All kärlek till dem!

Ett enormt TACK förresten till alla er bekanta som erbjöd sig att sitta modell. Jag ska tacka er var och en snarast möjligt men know that I appreciate every single one of you supporting me  with every fiber of my being. Lots of love!

Kommentarer
Postat av: fanny

¨åh, hoppas du får jobbet! det skulle passa dig så bra!:)

2011-05-12 @ 22:39:50
Postat av: Rebecka

Vänta lite nu, har du fått jobb? GRATTIS isåfall!! <3

2011-05-21 @ 12:11:55
Postat av: IDA

Rebecka: Ja jag fick bekräftat i Torsdags att jag börjar jobba på M.U.S. fr.o.m. Juli men kommer att vara där i Juni också. Fortsätter dock att jobba ensam och att söka annat eftersom det bara är extra.

Tack! <3

2011-05-21 @ 14:52:38
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Fy va du bra!! Jag är så glad för din skull! Lycka till <3

2011-05-22 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0